Api Product - Pasiune pentru apicultura

Oferte promotionale

Nu există reduceri în acest moment

Produse noi

No new product at this time

TERMENI SI CONDITII:

Generalitati

Urmatoarele conditii se vor aplica la cumpararea bunurilor de la SC Apiproduct Pascani SRL-D de catre dumneavoastra in calitate de client care actioneaza in scopuri care nu sunt in aria afacerilor comerciale sau profesiei  spre excluderea tuturor celorlalti termeni si conditii pe care clientul le sustine sa le aplice in oricare ordin de cumparare, confirmare de comanda sau oricare document similar. Beneficiarul este de acord cu acceptarea acestor conditii de vânzare prin trimiterea unei comenzi societatii.

Aceste conditii nu se vor modifica cu exceptia unor acorduri in scris efectuate de societate.

Bun – inseamna produsul pe care consumatorul il comanda de la societate

Pret – inseamna pretul pentru bunuri, cu exceptia (acolo unde este cazul) a taxelor de livrare, de impachetare si asigurare

 

Descrierea bunurilor

Toate descrierile, specificatiile si reclamele cu privire la bunurile de pe website-ul societatii sunt doar in scop informativ si nu puteti conta pe ele in momentul in care efectuati o comanda/achizitie. Orice eroare de omisiune, tipografica sau de redactare care apare in literatura de vânzare, oferte, lista de preturi, factura sau alt document sau informatii eliberate de societate se vor corecta fara nici o raspundere din partea societatii.

 

Preturi

Preturile oferite sunt bazate pe costurile curente si pot fi modificate atunci când costurile urca sau daca s-a strecurat vreo eroare sau omisiune.

 

Comandarea bunurilor

In vederea comandarii bunurilor, clientul va urma instructiunile care apar pe website-ul societatii.

 

Disponibilitatea bunurilor

Toate bunurile sunt disponibile, doar daca acestea sunt specificate si se  afla in stoc in depozitul societatii. Timpul de livrare a bunurilor  este specificat in confirmarea comenzii.

In cazul in care bunurile  nu se afla in stoc pe o perioada de timp temporara, din orice motiv, atunci societatea va notifica consumatorul cu privire la acest lucru si il va instiinta cu privire la o data anticipata la care produsele vor fi disponibile pentru a fi livrate .

Societatea nu va fi responsabila de compensarea consumatorului pentru nici un fel de pierderi pe care acesta le poate suporta daca societatea nu poate trimite bunurile in acest timp, oricare ar fi motivul.

 

Plati

In momentul in care clientul comanda bunurile, plata va fi efectuata conf specificatiei din confirmarea comenzii(cont bancar, ramburs etc.). Clientul trebuie sa isi dea adresa completa, inclusiv codul postal si numarul de telefon. Comanda va fi procesata doar atunci când autorizatia de plata a fost primita in mod corect.

 

Daune

Consumatorul ar trebui sa examineze toate bunurile la livrarea acestora  pentru a se convinge ca bunurile nu au suferit daune, ca ele sunt in cantitatea corecta si care este mentionata in contract/factura.

11.1 Orice daune care apar pe durata transportului bunurilor, orice lipsuri sau erori trebuie sa fie notificate in scris pe procesul verbal de predare - primire in momentul livrarii.

11.3. Daca oricare din bunuri sunt primite in conditii prejudiciate sau daca exista lipsuri sau erori, atunci clientul trebuie sa informeze societatea cu privire la cantitatea exacta care lipseste sau masura in care bunurile sunt deteriorate in doua zile lucratoare de la primirea acestora.

Daca consumatorul a indeplinit cerintele de la punctele de mai sus, atunci societatea va face pregatirile pentru colectarea tuturor bunurilor prejudiciate sau defectuoase la cerere iar daca acestea sunt identificate ca fiind defectuoase sau prejudiciate, atunci societatea le va inlocui sau va efectua rambursarea adecvata.

Drepturile statutare ale consumatorului nu vor fi afectate.

 

Anulare

In cazul in care consumatorul nu este satisfacut in totalitate cu comanda din orice motiv, consumatorul are dreptul de a anula comanda in 7 zile lucratoare de la data de livrare prin credit sau rambursare, mai putin taxele de livrare, pe care acesta nu le va mai primi.

O cerere de anulare de catre consumator trebuie sa fie efectuata in scris si aceasta va fi primita de societate intr-un interval de 7 zile lucratoare.

Consumatorul va fi responsabil de returnarea bunurilor precum si de orice costuri asociate returnarii acestora. Rambursarile pentru bunuri vor fi efectuate daca bunurile sunt primite inapoi in stare completa si in conditii de re-vânzare.

Rambursarile pot fi efectuate intr-un interval de 28 de zile si trebuie sa fie insotite de o copie a procesului verbal de predare-primire.

Drepturile statutare ale consumatorului nu vor fi afectate.

 

Politica de confidentialitate

Atunci când utilizeaza website-ul societatii, consumatorul va furniza societatii informatii personale pe care aceasta le va folosi doar in completarea comenzii, in pregatirea livrarii, in caz de nelamuriri care pot aparea si in informarea consumatorului cu privire la orice oferte speciale sau noi game de produse.

 


AcasăAcasă

Coş  

(gol)

Newsletter